Tuesday, December 7, 2010

1.7 میلیون مسکن مهر در کشور در حال ساخت است

به گزارش خبرنگار مهر درتور تفریحی ترکیه    کرمانشاه، علی نیکزاد شامگاه چهارشنبه در هفتاد و سومین جلسه شورای مسکن استان کرمانشاه، اظهار داشت: اجرای مسکن مهر منجر به امید، نشاط، رضایتمندی، توانمندی و خلاقیت پیمانکاران و تعاونی های مسکن، اشتغالزایی، رونق اقتصادی و کاهش تورم می شود و عاملی تاثیرگذار برای تحکیم بنیان خانواده، رعایت اصول فنی و الگوی ساخت و ساز در کشور شده است.

وی با تاکید بر این مطلب که همگی باید تلاش و جدیت خود را برای اجرای طرح مسکن مهر بکار گیریم، خاطرنشان کرد: اجرای این طرح بسیار مهم تور ارمنستان یکی از پارامترهای اساسی در کارآمد و توانمند نشان دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

نیکزاد در ادامه با اشاره به تلاشهای صورت گرفته در استان کرمانشاه برای اجرای طرح مسکن مهر اظهار داشت: دیدگاه وتور مسافرتی مالزی  اقدام جدیدی در بحث اجرای این طرح در استان کرمانشاه صورت گرفته و تمام طرحها و پروژه ها با سرعت مناسب و مطلوبی در حال اجرا هستند که با توجه به اقدامات صورت گرفته روند اجرایی آنها قابل پیگیری و مانیتور است.

وی تصریح کرد: با توجه به این نوع اقدام و فعالیت، اجرای طرح ها تور مسافرتی دور اروپا  در استان کرمانشاه با یک چشم انداز مطلوبی قابل پیش بینی است.

استاندار کرمانشاه نیز در این جلسه گفت: اجرای مسکن مهر در استان کرمانشاه با دیگر استانها متمایز است و بیشترین اقدام صنعتی سازی در بحث اجرای طرح مسکن مهر در این استان صورت گرفته است.

سید دادوش هاشمی افزود: ابداع و نوآوری در اجرای طرح ها و انجام چند شیفت کاری در استان کرمانشاه در حال اجراست و با توجه به اینکه تور ارزان شرق اروپا  رتبه استان در سال گذشته رتبه 29 کشوری بود با همدلی و تلاشهای صورت گرفته هم اکنون جزء استان های پیشگام در اجرای این طرح است.

وی با بیان اینکه بازدید از طرحهای مسکن مهر و تور قشم  برگزاری جلسات شورای مسکن هر هفته با جدیت در استان صورت می گیرد، اظهار داشت: ادامه این روند منجر به الگو قرار گرفتن استان کرمانشاه در بحث اجرای طرح مسکن مهر برای سایر استان ها خواهد شد.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: تمام این توفیقات در سایه همدلی و تلاش و کوشش مدیران اجرایی و نمایندگان مردم استان درتور ارزان به انگلستان   مجلس شورای اسلامی حاصل شده است.

در ادامه این جلسه مصوبات شورای مسکن مورد   پیگیری و بررسی قرار گرفت که وزیر مسکن دستورات لازم را برای حل مشکلات و مسائل موجود صادر کرد.



No comments:

Post a Comment