Monday, January 10, 2011

ضوابط جدید اجاره آپارتمان به مجردها

براساس ابلاغیه ارزانترین تو مسافرتی ترکیه   جدید اتحادیه مشاوران املاک، اجاره آپارتمان به مجردها توسط مشاوران املاک کنترل خواهد شد. بنابراین گزارش، بنگاه های مسکن از امروز موظف هستند قبل از تنظیم قرارداد اجاره برای متقاضیان مجرد، علت اجاره نشینی آنها را با رویت مدارک مستند مبنی بر اشتغال به تحصیل در دانشگاه یا کارت اشتغال به کار یا جواز کسب، جویا شوند و در صورت تایید، برای این ارزانترین تور استانبول   گروه از مستاجران فرم مخصوص «مستاجران مجرد» پر کنند. همچنین عواقب غیرواقعی بودن مدارک مستاجران مجرد برعهده مسوول آژانس املاک خواهد بود.

اجاره آپارتمان مسکونی به متقاضیان مجرد   از این به بعد براساس ضوابط جدیدی که برای بنگاه های مسکن تدوین شده، انجام می شود.
مشاوران املاک از دیروز موظف شدند قبل از تنظیم قرارداد اجاره، بعد خانوار متقاضی را براساس کارت ملی و شناسنامه مشخص کنند و تور ارزان تایلند   در صورت مجرد بودن مستاجر او را مکلف به تکمیل فرم مخصوص مستاجران مجرد کنند.
در این فرم باید محل قبلی سکونت فرد مجرد، سوابق شغلی، مشخصات منزل پدری و همچنین مشخصات همراهان احتمالی مستاجر قید شود ضمن اینکه مشاور املاک موظف است بعد از تنظیم فرم مخصوص ارزانترین تور بلاروس  مستاجر مجرد، اصل مدارک شخصی فرد را رویت کند.
به گزارش دنیای اقتصاد براساس ضوابط جدید، پیش شرط اجاره آپارتمان به مجردها ارائه مدرک مستند از طرف فرد مجرد مبنی بر علت تصمیم به زندگی مجردی است به طوری که بنگاه های مسکن باید یکی از مدارک شامل اشتغال به تحصیل در دانشگاه، اشتغال به کار، کارت محل کار یا جواز کسب را از فرد مجرد دریافت و آن تور مسافرتی به دوبی   را با مهر بنگاه تایید کنند. این مدارک می تواند علت اجاره نشینی مجردی متقاضیان را روشن کند.
طبق آنچه اتحادیه کشوری مشاوران املاک برای بنگاه های مسکن تعیین کرده، عواقب غیرواقعی بودن مدارک مستاجران مجرد برعهده مسوول آژانس املاک خواهد بود.اتحادیه کشوری مشاوران املاک با ارسال فرم های مخصوص مستاجران مجرد، مسوولیت استفاده درست از آپارتمان هایی که به مجردها اجاره داده می شود را به بنگاه های املاک سپرده است.بر این اساس چنانچه فرد مجرد، همراه داشته باشد موظف است ارزانترین تور دبی   در هنگام تسلیم اصل مدارک، مشخصات و مدارک مربوط به همراهان را نیز در اختیار آژانس قرار دهد.
فرد مجرد همچنین موظف است سوابق شغل قبلی به همراه آدرس و مشخصات محل قبلی که در آن مستاجر بوده را نیز در فرم مخصوص قید کند. نام مالکان –موجران- قبلی نیز الزامی است.
به گزارش دنیای اقتصاد کلیه مشاوران املاک تور ارزان وآسان ارمنستان   موظفند تمامی قراردادهای تنظیمی با افراد مجرد را که به ثبت می رسانند به اتحادیه ارسال کنند و در صورت عدم همکاری آژانس های مربوطه، تخلف محسوب می شود و پیگرد قانون دارد.
اتحادیه مشاوران املاک، بنگاه ها را در قالب شرح وظایف جدید موظف به احراز مالکیت و احراز هویت متعاملان کرده و مشاوران موظفند در هنگام تنظیم قرارداد، تصویر ارزانترین تور قبرس   کلیه اوراق شامل کارت ملی، شناسنامه، اسناد و چک ها و تعهدات متعاملان را ضمیمه نسخه سوم قرارداد کرده و حداقل به مدت 5 سال آنها را حفظ و بایگانی کنند.
این فرم در سامانه
روز گذشته چند تن از ساکنان بافت فرسوده تور ارزان لندن   شهرستان خوی طی تماس تلفنی با روزنامه دنیای اقتصاد نسبت به عدم تعلق وام ودیعه بافت فرسوده به آنها به بهانه تمام شدن اعتبار این وام گلایه کردند.

به گزارش دنیای اقتصاد وام ودیعه بافت فرسوده وامی است که دولت به عنوان مشوق به ساکنان بافت فرسوده می دهد تا در دوره ای که ملک آنها تخریب می شود با اتکا به آن بتوانند برای خود یک واحد رهن کنند. مبلغ وام ودیعه بین 4 تا 12 میلیون تومان متغیر است. مجید محمودی اصل به نمایندگی از برخی از ساکنان بافت فرسوده شهرستان خوی که نتوانسته اند وام مذکور را دریافت کنند به دنیای اقتصاد گفت: با اینکه برای دریافت وام ودیعه واجد شرایط محسوب می شوم، اما با این وجود زمانی که برای اخذ آن به اداره مسکن و شهرسازی مراجعه کردم، موفق به دریافت آن نشدم.
وی اظهار داشت: تاکنون برای دریافت این وام ده ها بار به اداره مسکن و شهرسازی مراجعه کردم تا اینکه متوجه شدم که مسوول واگذاری این وام بنیاد مسکن است که در تور آسان دبی   نهایت مسوولان بنیاد مسکن نیز اعلام کردند سهمیه این وام در شهرستان خوی به دلیل استقبال گسترده تمام شده است. این ساکن تور ارزان وآسان اروپا  بافت فرسوده در عین حال خاطرنشان کرد: از طریق وام ساخت بافت فرسوده در حال نوسازی ملک خود هستم، اما از طرف دیگر، عدم دریافت وام ودیعه باعث شده است که برای رهن ملک دچار مشکل شوم؛ از این رو از مسوولان درخواست دارم که برای رفع این مشکل راهکاری در نظر بگیرند. وی افزود: فعلا با شرایط سختی از بستگان خود مبلغ 4 میلیون تومان قرض گرفته ام و یک واحد مسکونی را رهن کرده ام.

با اجرای قانون هدفمندکردن یارانه ها طبق گفته های مشاوران املاک فعال در تهران فرصت دیگری برای جولان سوداگران در بازار خرید و فروش واحدهای مسکونی مهیا شده است، زیرا برخی از مالکان و حتی سازنده ها در بازار مسکن معمولا به دنبال موقعیت هایی هستند که بتوانند از خریداران سوء استفاده کنند و به نحوی با پیشنهاد قیمت های بالا برای فروش ملک خود از سودهای کلان برخوردار شوند.

به همین خاطر این روزها مسوولان بازار مسکن از متقاضیان درخواست دارند تا هر ملکی را با هر قیمتی خریداری نکنند؛ چراکه ممکن است نرخ تعیین شده ارزش واقعی ملک مورد تور کوش آداسی   نظر نباشد و اگر خریداران نتوانند به این امر پی ببرند، فروشندگان راه رسیدن به هدف خود را پیدا می کنند.
در بین آن دسته از فروشندگانی که بر اساس توجیه خود، قیمت تور ارزان کوالا   های فروش را تغییر داده اند همچنان عده ای ملک های خود را با قیمت های حقیقی به بازار فروش عرضه می کنند به خصوص آنهایی که قیمت هر مترمربع از واحدشان کمتر از یک میلیون تومان است.
شواهد در بازار مسکن مناطق جنوبی و جنوب غربی تهران نشان دهنده این تور ارزان آفریقا  مساله است که هنوز واحدهایی در بازار وجود دارند که قیمت متری آنها کمتر از یک میلیون تومان پیشنهاد می شود.
ستون امروز نبض بازار به معرفی تعدادی از واحدهای مسکونی با قیمت حداکثر متری یک میلیون تومان پرداخته که بدین شرح است:
در منطقه راه آهن حوالی جوادیه یک واحد 40 متری 13 سال ساخت واقع در طبقه چهارم با قیمت متری 875 هزار تومان برای فروش اعلام شده است.
از سوی دیگر یک واحد 5/44 مترمربعی در خیابان مولوی، محدوده تختی، یک خواب، زیر همکف با انباری متری 890 هزار تومان ارزانترین تور سنگاپور   ارزش گذاری شده است.
علاوه براین در خیابان وحدت اسلامی واحدی با متراژ 44 متر با 5 سال عمر بنا با شرایط ویژه به خریدار واگذار می شود؛ چراکه مبلغ فروش این واحد به صورت 10 میلیون تومان رهن، 14 میلیون تومان وام و 20 میلیون تومان نقد است.
در همین حال یک واحد 49 متری واقع در خیابان جیحون که 13 سال از زمان ساخت این آپارتمان می گذرد به میزان متری 918 هزار تومان تعیین قیمت شده است، البته شرایط پرداخت این چنین است: 25 میلیون تومان نقد، 10 میلیون تومان وام و 10 میلیون تومان رهن.
از سوی دیگر یک میلیون تومان قیمت ارزانترین تور مالزی   فروش هر متر مربع یک واحد 67 متری واقع در منطقه بریانک از سوی مالک تعیین شده است که این واحد از 20 میلیون تومان وام خرید برخوردار است که با این شرایط مالک در حین خرید فقط 47 میلیون تومان را پرداخت خواهد کرد.
همچنین 15 میلیون تومان نقد ، 12 میلیون تومان رهن و 20 میلیون تومان وام، شرایط خرید یک واحد 47 متری در خیابان طوس محدوده خیابان دامپزشکی است که تک واحدی بودن ارزانترین تور تایلند   این آپارتمان به عنوان یک امتیاز محسوب می شود .
علاوه بر این در خیابان مولوی قیمت کل یک واحد مسکونی با متراژ 47 متر مربع، نوساز به همراه 20 میلیون تومان وام، 34 میلیون تومان است که این مبلغ در بازار مسکن، نرخ اجاره یک واحد 75 متری در پونک است.
در همین راستا، مالکی قیمت فروش واحد 48 متری خود را در خیابان کارگر حوالی میدان رازی تور اکراین   متری یک میلیون تومان پیشنهاد کرده است، اما مبلغ خرید به طور   کامل دریافت نمی شود؛ چراکه این واحد از 18 میلیون تومان وام و 10 میلیون تومان رهن برخوردار است . از طرف دیگر در خیابان قزوین یک واحد 47 متر مربعی تکواحدی با قیمت متری یک میلیون تومان آماده واگذاری به خریدار است 
موجود است

No comments:

Post a Comment